Monday, August 18, 2008

ReFLeKsI EMAIL

tugasan pertama saya GE1155,kami dikhendaki membuat email yahoo masing2 seberapa segera.langkah pertama,buka laman web yahoo.com kmudian klik pada mail dn klik sign up utk dftr.kmdian isi setiap butiran yg dikemukakan sprti :
nama,
jantina,
t/lahir,
tmpt lahir
isi iD yahoo&email
msukkan no.pastword
msukkan smula no.pastword
isi alternatif email,
pilih security question dn jwb bg security question,
taip code yg diberi.
kmudian klik agree dan klik create my account kmudian yahoo akan mengesahkan pendftran anda.
di samping itu,kami dikhendaki menghntr dan menbalas email kwn.saya berpsgan dgn nor azira. mula2 skali dgn menggunakan email saya nuraini.alias@yahoo.com ,sya hntr email dgn memilih compuse dan menulis msj iaitu:nama, no.matrik dan program kmudian klik pd send kpd noraziranor@yahoo.com . kmudian noraziranor@yahoo.com akn reply pd saya dan cc pd nsakinah2001@yahoo.com dan hntr pd kedua2nya.utk attach pula,saya klik attach file dan klik pd document kmudian buka my picture kmudian send pd nsakinah2001@yahoo.com

2 comments:

Anonymous said...

hai ani, blog kamu tak berapa lengkap la, lengkapkan ek

Serikandi said...

apa yang tidak lengkap2 brthu la ye.sama2 kita baiki apa yang kurang tiada moga dapat markah penuh.